Download Good Mp3 Music
Login: Password:
   Browse by Artist: # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
   Our stats: Artists: 185157 (+25) | Albums: 692122 (+71) | Tracks: 7515823 (+731)

Commodores mp3 download (97 tracks)

Text Of The Day

Search by artist, album or song!
Find
We recommend it!


Album: Love Songs mp3 download

Year: 2009
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStar

Commodores - Love Songs album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Sweet Love.mp3 11.92 Mb download
2. Commodores - Just To Be Close To You.mp3 11.44 Mb download
3. Commodores - Say Yeah.mp3 9.96 Mb download
4. Commodores - Easy.mp3 8.85 Mb download
5. Commodores - Only You.mp3 7.89 Mb download
6. Commodores - Old-Fashion Love.mp3 9.58 Mb download
7. Commodores - Wonderland.mp3 9.82 Mb download
8. Commodores - Lovin' You.mp3 7.75 Mb download
9. Commodores - Oh No.mp3 4.92 Mb download
10. Commodores - Three Times A Lady.mp3 11.15 Mb download
11. Commodores - The Woman In My Life.mp3 5.58 Mb download
12. Commodores - Still.mp3 9.55 Mb download



We Recommend: Script mp3 (2 albums)!


Album: Machine Gun mp3 download

Year: 2002
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStarStar

Commodores - Machine Gun album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Gonna Blow Your Mind.mp3 11.74 Mb download
2. Commodores - I Feel Sanctified.mp3 7.77 Mb download
3. Commodores - Machine Gun.mp3 5.52 Mb download
4. Commodores - Rapid Fire.mp3 6.31 Mb download
5. Commodores - Superman.mp3 5.44 Mb download
6. Commodores - Assembly Line.mp3 10.70 Mb download
7. Commodores - Bump.mp3 8.59 Mb download
8. Commodores - Zoo (The Human Zoo).mp3 6.37 Mb download
9. Commodores - There's a Song in My Heart.mp3 5.58 Mb download
10. Commodores - Young Girls Are My Weakness.mp3 6.26 Mb download



We Recommend: Akon mp3 (15 albums)!


Album: The Ultimate Collection mp3 download

Year: 1997
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStarStar

Commodores - The Ultimate Collection album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Machine Gun.mp3 4.88 Mb download
2. Commodores - Slippery When Wet.mp3 6.22 Mb download
3. Commodores - Sweet Love.mp3 11.84 Mb download
4. Commodores - Just To Be Close To You.mp3 11.29 Mb download
5. Commodores - Fancy Dancer.mp3 8.05 Mb download
6. Commodores - Girl, I Think The World About You.mp3 8.22 Mb download
7. Commodores - Easy.mp3 7.72 Mb download
8. Commodores - Zoom.mp3 11.84 Mb download
9. Commodores - Brick House.mp3 6.53 Mb download
10. Commodores - Too Hot Ta Trot.mp3 10.55 Mb download
11. Commodores - Three Times A Lady.mp3 11.76 Mb download
12. Commodores - Still.mp3 10.25 Mb download
13. Commodores - Old-Fashion Love.mp3 9.15 Mb download
14. Commodores - Lady (You Bring Me Up).mp3 8.90 Mb download
15. Commodores - Nightshift.mp3 9.31 Mb download





Album: Midnight Magic mp3 download

Year: 1992
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStarStar

Commodores - Midnight Magic album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Gettin' It.mp3 4.97 Mb download
2. Commodores - Midnight Magic.mp3 7.79 Mb download
3. Commodores - You're Special.mp3 4.81 Mb download
4. Commodores - Still.mp3 8.11 Mb download
5. Commodores - Wonderland.mp3 5.43 Mb download
6. Commodores - Sexy Lady.mp3 4.88 Mb download
7. Commodores - Lovin' You.mp3 5.63 Mb download
8. Commodores - Sail on.mp3 7.16 Mb download
9. Commodores - 12:01 Am.mp3 1.28 Mb download
10. Commodores - 12:01 AM (Reprise).mp3 1.41 Mb download



We Recommend: Avenged Sevenfold mp3 (8 albums)!


Album: All The Great Love Songs mp3 download

Year: 1981
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStar

Commodores - All The Great Love Songs album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Sweet Love.mp3 4.61 Mb download
2. Commodores - Just to be close to you.mp3 4.58 Mb download
3. Commodores - Easy.mp3 5.64 Mb download
4. Commodores - Three Times A Lady.mp3 4.38 Mb download
5. Commodores - Say Yeah.mp3 4.86 Mb download
6. Commodores - Still.mp3 8.11 Mb download
7. Commodores - Lovin' You.mp3 5.56 Mb download
8. Commodores - Sail On.mp3 5.46 Mb download
9. Commodores - Old fashion love.mp3 4.56 Mb download
10. Commodores - Jesus Is Love.mp3 6.44 Mb download
11. Commodores - Lady (you bring me up).mp3 5.60 Mb download
12. Commodores - Oh No.mp3 3.68 Mb download
13. Commodores - This Love.mp3 6.58 Mb download
14. Commodores - Lucy.mp3 5.55 Mb download



We Recommend: All Time Low mp3 (4 albums)!


Album: Caught In The Act mp3 download

Year: 1975
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStar

Commodores - Caught In The Act album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Wide Open.mp3 10.41 Mb download
2. Commodores - Slippery When Wet.mp3 9.97 Mb download
3. Commodores - The Bump.mp3 8.63 Mb download
4. Commodores - I'm Ready.mp3 9.91 Mb download
5. Commodores - This Is Your Life.mp3 17.33 Mb download
6. Commodores - Let's Do It Right.mp3 10.93 Mb download
7. Commodores - Better Never Than Forever.mp3 11.27 Mb download
8. Commodores - Look What You've Done To Me.mp3 11.60 Mb download
9. Commodores - You Don't Know That I Know.mp3 19.17 Mb download
10. Commodores - Wide Open (Reprise).mp3 2.96 Mb download



We Recommend: Avenged Sevenfold mp3 (8 albums)!


Album: Anthology (Disc 1) mp3 download

Year: 0
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStarStar

Commodores - Anthology (Disc 1) album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Let's Get Started.mp3 4.68 Mb download
2. Commodores - Machine Gun.mp3 3.19 Mb download
3. Commodores - The Zoo.mp3 3.70 Mb download
4. Commodores - Are You Happy.mp3 3.71 Mb download
5. Commodores - Don't You Be Worried.mp3 3.17 Mb download
6. Commodores - Slippery When Wet.mp3 3.96 Mb download
7. Commodores - I Feel Sanctified.mp3 3.14 Mb download
8. Commodores - Young Girls Are My Weakness.mp3 3.61 Mb download
9. Commodores - The Bump.mp3 3.43 Mb download
10. Commodores - This Is Your Life.mp3 3.91 Mb download
11. Commodores - Sweet Love.mp3 4.11 Mb download
12. Commodores - Just To Be Close To You.mp3 3.98 Mb download
13. Commodores - Easy.mp3 5.17 Mb download
14. Commodores - High On Sunshine.mp3 5.21 Mb download
15. Commodores - Fancy Dancer.mp3 5.23 Mb download
16. Commodores - Cebu.mp3 5.73 Mb download
17. Commodores - Zoom.mp3 5.18 Mb download
18. Commodores - Brick House.mp3 4.27 Mb download
19. Commodores - Too Hot Ta Trot.mp3 4.19 Mb download
20. Commodores - Three Times A Lady.mp3 4.29 Mb download
21. Commodores - I Like What You Do.mp3 5.70 Mb download





Album: Anthology (Disc 2) mp3 download

Year: 0
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStar

Commodores - Anthology (Disc 2) album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Flying High.mp3 4.64 Mb download
2. Commodores - Still.mp3 4.48 Mb download
3. Commodores - Sail On.mp3 4.71 Mb download
4. Commodores - Wonderland.mp3 4.54 Mb download
5. Commodores - Old Fashion Love.mp3 4.02 Mb download
6. Commodores - Heroes.mp3 4.80 Mb download
7. Commodores - Jesus Is Love.mp3 5.87 Mb download
8. Commodores - Lady (You Bring Me Up).mp3 4.81 Mb download
9. Commodores - Oh No.mp3 3.64 Mb download
10. Commodores - Why You Wanna Try Me.mp3 4.74 Mb download
11. Commodores - Painted Picture.mp3 4.84 Mb download
12. Commodores - Only You.mp3 5.40 Mb download
13. Commodores - Reach High.mp3 4.40 Mb download
14. Commodores - Turn Off The Lights.mp3 4.85 Mb download
15. Commodores - Nightshift.mp3 5.99 Mb download
16. Commodores - Animal Instinct.mp3 4.83 Mb download
17. Commodores - Janet.mp3 4.39 Mb download
18. Commodores - Goin To The Bank.mp3 5.10 Mb download



We Recommend: 3Oh!3 mp3 (2 albums)!


Album: Natural High mp3 download

Year: 0
Artist: Commodores
Quality: High
Rating: StarStarStar

Commodores - Natural High album


Track listing:


No. Title Size
1. Commodores - Fire Girl.mp3 4.86 Mb download
2. Commodores - X-Rated Movie.mp3 5.53 Mb download
3. Commodores - Flying High.mp3 6.02 Mb download
4. Commodores - Three Times A Lady.mp3 7.72 Mb download
5. Commodores - Such A Woman.mp3 5.40 Mb download
6. Commodores - Say Yeah.mp3 6.65 Mb download
7. Commodores - I Like What You Do.mp3 5.68 Mb download
8. Commodores - Visions.mp3 6.70 Mb download









Artist: Lady GaGa
Song: Telephone



Hello, hello baby you called?
I can't hear a thing
I have got no service
In the club, you see, see
Wha-Wha-What did you say,
Oh, you're breaking up on me
Sorry, I cannot hear you
I'm kinda busy.

K-kinda busy
K-kinda busy
Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.

Just a second,
It's my favorite song they're gonna play
And I cannot text you with
A drink in my hand, eh
You should've made some plans with me,
You knew that I was free.
And now you won't stop calling me;
I'm kinda busy.

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin', stop callin',
I don't wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
I'm busy!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh

You can call all you want,
But there's no one home,
And you're not gonna reach my telephone!
Cuz I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

Call when you want,
But there's no one home,
And you're not gonna reach my telephone!
Cuz I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

Beyonce:

Boy, the way you blowin' up my phone
Won't make me leave no faster.
Put my coat no faster,
Leave my girls no faster.
I shoulda left my phone at home,
'Cause this is a disaster!
Callin' like a collector -
Sorry, I cannot answer!

Not that I don't like you,
I'm just at a party.
And I am sick and tired
Of my phone r-ringing.

Beyonce:

Sometimes I feel like
I live in Grand Central Station.
Tonight I'm not takin' no calls,
'Cause I'll be dancin'.

'Cause I'll be dancin'
'Cause I'll be dancin'
Tonight I'm not takin' no calls, 'cause I'll be dancin'!

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin', stop callin',
I don't wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin', stop callin',
I don't wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
I'm busy!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh

Can call all you want,
But there's no one home,
You're not gonna reach my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

Call when you want,
But there's no one home,
And you're not gonna reach my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

My telephone!
M-m-my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

My telephone!
M-m-my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!


Music @ Wikipedia
MP3 @ Wikipedia



- Copyright © 2000-2010 Download Mp3 Music llc.